Exercitați trataka pentru vedere. Terapia Yoga Pentru Restaurarea Vederii | PDF


La fiecare pas, există o creștere a complexității practicilor.

Practica în fază este o necesitate! Adică trebuie să începeți cu stăpânirea și practicarea primei etape, apoi treceți la a doua și apoi la a treia.

Este firesc ca o persoană să-și creeze obstacole și apoi să le depășească cu curaj. Acest lucru se aplică pe deplin conceptului unei norme în general și viziunii normale în special. Întrebarea nu este cum o persoană educată poate reduce timpul petrecut la un computer la o oră pe zi, ci cum să învețe să-l folosească pentru un timp nelimitat, fără a-și face rău.

În caz contrar, pur și simplu nu veți obține rezultatele dorite sau nu veți obține ceea ce vă așteptați deloc. Vreau să vă atrag atenția asupra faptului că exercițiile și practicile oferite în această secțiune nu sunt un set de tehnici aleatorii din diferite resurse, ci o bază de exerciții generalizată, analizată și colectată NU UN UN AN. Acest lucru poate părea ciudat, având în vedere dimensiunile exercitați trataka pentru vedere ale secțiunii, dar, totuși, este.

În această secțiune, munca pe care o veți efectua folosind acest manual este o tratamentul viziunii video serioasă, ezoterică și avansată spiritual, care poate afecta semnificativ psihicul uman și viziunea asupra lumii.

Prima etapă. Scopul etapei este de a învăța cum să simți chakra și să o vizualizezi imaginează-ți mental. În ciuda simplității scenei, pentru mulți va fi destul de dificil să facă acest lucru. Zona chakrei celui de-al treilea ochi este interbrow, un loc pe frunte, între sprânceană. Acest lucru s-ar putea întâmpla și în timpul citirii obișnuite a literaturii pe teme ezoterice.

Este important să înveți să controlezi această senzație. O etapă poate fi considerată finalizată dacă înveți în orice moment, dacă dorești, să te concentrezi liber exercitați trataka pentru vedere această zonă și să o simți, o senzație de presiune ușoară sau de rupere în ea.

Exercițiul 1. Luați o postură meditativă calmă și confortabilă. Renunță la gândurile inutile. În continuare, trebuie să vă concentrați asupra zonei dintre sprâncene și să încercați să simțiți această zonă. Poate că cineva va simți imediat senzația de presiune ușoară - acesta este un semn bun. Dacă îți este dificil să simți această zonă și să te concentrezi pe ea - ajută-te, freacă-ți locul de pe frunte între sprâncene cu articulațiile tale. Ca o opțiune pentru prima dată - folosiți un fel de material adeziv care poate fi lipit de zona indicată pentru a-l simți mai bine.

Păstrați concentrația pe zona indicată cât puteți. Pentru unii indivizi, această practică poate cauza deja activitate paranormală și manifestări ale chakrei, aceasta poate fi exprimată prin apariția unor viziuni, sclipiri de lumină sau chiar ieșiri astrale involuntare. Dacă se întâmplă acest lucru, opriți ușor exercițiul până a doua zi. Acest exercițiu este recomandat cât mai des, inclusiv în timpul liber.

Momentul poate fi limitat exercitați trataka pentru vedere experiența. Culoarea chakrei este albastru deschis sau albastru.

Este tânăr sau bătrân Decrepit, slab sau bolnav ". Se știe că unul dintre scopurile Asanas este de a vindeca organismul de diferite boli. Adăugăm la asta că, prin practica Mudras și Bandhas speciale, împreună cu Pranayama, Yoghinul este nu numai capabil să elimine afecțiunile incurabile, ci și să oprească efectul distructiv al timpului, redând prospețimea și aspectul unui băiat de 16 ani în corp și, în cele din urmă, prin Khechari Mudra să cucerească moartea însăși, amânând-o la nesfârșit. Există multe tipuri diferite de Pranayama.

Rotire - în sens invers acelor de ceasornic. Imaginile țintă sunt o bilă de energie radiantă de culoare albastră, o pâlnie de energie, o grămadă de lumină. În această etapă, trebuie să înveți și cum să vizualizezi chakra celui de-al treilea ochi, adică reprezentarea ei figurativă.

Permiteți-mi să vă reamintesc că aceste două puncte sunt foarte importante pentru o practică ulterioară - senzație și vizualizare. Asigurați-vă că lucrați exercițiile propuse la cea mai mare perfecțiune posibilă. Exercițiul 2.

  • Leziuni epilepsie bolile inflamatorii acute ale organelor adiacente diafragmei, cavității abdominale tromboembolia.
  • Ce auziți în acest moment?
  • -- Тогда позволь мне сказать тебе кое-что, о чем ты и понятия не имеешь.
  • Miopie pentru tratamentul vederii
  • Yama: Aparigraha - neacceptarea cadourilor. Yama și Niyama - primele porunci în yoga

Luați o poză confortabilă, așezați-vă, relaxați-vă, scăpați de gândurile inutile și obsesive. Închide ochii și încearcă să-i ridici și privește zona dintre sprâncene. Desigur, faceți-o cu atenție, nu este necesar să vă întoarceți ochii din anumite motive sau să încercați să-i atrageți de durere.

Tot ce trebuie să faceți este exercitați trataka pentru vedere ridicați ușor ochii spre zona dintre sprâncene, în timp ce ochii sunt închiși.

Simți zona sprâncenelor așa cum ai făcut în exercițiul precedent. Observați senzațiile. Încercați să vă imaginați oricare dintre imaginile de mai sus - o bilă de energie albastră strălucitoare, o grămadă de lumină, un disc solar - care vă este mai convenabil. Transferați-l mental în zona dintre sprâncene, reducând imaginea la dimensiunea unei nuci. Poate vă va fi dificil să faceți acest lucru imediat, caz în care vă puteți imagina din exterior și vă puteți impune o imagine pe sprâncenele imaginarului vostru.

Mențineți vizualizarea în timpul posibil - o examen oftalmologic de lumină în zona sprâncenelor. Acest exercițiu va trebui să fie bine elaborat, este destul de dificil pentru începători să stăpânească și, în plus, mulți pot avea probleme cu vizualizarea imaginația imaginii.

Caută imagini sau imagini de succes pe Internet și folosește-le în practică. Exercitați trataka pentru vedere pentru un exercițiu de succes poate fi considerat apariția unei senzații de ușurință, o oarecare euforie, o creștere a energiei. Exercițiul 3. Recomandat celor care pot avea probleme de vizualizare reprezentare figurativă. Pentru el veți avea nevoie de o lumânare. Întunecă ușor camera. Aprinde o lumânare.

Luați o postură meditativă confortabilă, relaxați-vă, alungați gânduri inutile.

De unde știi dacă ai un cadou?

Cu un aspect calm, contemplați flacăra unei lumânări. Lăsați aproximativ 5 minute să contemplați. Apoi închide ochii. În imaginația ta și pe retină, transferați mental imaginea vie de la flacăra lumânării în regiunea sprâncenelor, imaginându-o ca o grămadă de energie strălucitoare exercitați trataka pentru vedere o bilă sau ca o pâlnie.

Mențineți vizualizarea cât mai mult timp.

Yama: Aparigraha - neacceptarea cadourilor. Yama și Niyama - primele porunci în yoga

Apoi deschide ochii, scutură-te, spală-ți fața. Exercițiul s-a încheiat. SFAT: Utile pentru această etapă, precum și pentru pregătirea pentru dezvoltarea clarviziunii, sunt modalități de îmbunătățire a circulației cerebrale. În acest scop, se va confrunta masajul obișnuit vederea a scăzut brusc cum să trateze auto-masajul capului, gâtului și brâului de umăr. Dacă fumezi, bei alcool sau îți plac alimentele bogate în grăsimi - toate acestea vor fi un obstacol serios pentru munca ta practică.

Este important să monitorizați și exercitați trataka pentru vedere mențineți curățenia vaselor de sânge, în special a vaselor cerebrale, pentru a oferi creierului un aport de sânge și nutriție adecvate. Prima etapă finalizată. Se recomandă exersarea regulată a exercițiilor propuse.

Încărcat de

Fără a obține abilități clare din această etapă, va fi dificil să treceți prin altele. Practicați exercițiile cu atenție, încercați să obțineți perfecțiunea în implementarea lor. Perioada de dezvoltare aproximativă a acestei etape este în medie de săptămâni. A doua etapă. Curs practic "Clarviziune și deschiderea celui de-al treilea ochi" Această etapă va exercitați trataka pentru vedere dedicată tehnicilor de activare energetică, purificare, îndepărtare a blocurilor care interferează cu manifestarea clarviziunii, tehnici active care contribuie la dezvoltarea chakrei celui de-al treilea ochi.

Tot ce ai nevoie este să iei o poziție confortabilă, să te relaxezi, să te concentrezi pe practică. Vizualizați sau simțiți zona dintre sprâncene, imaginați-vă acolo o bilă de energie, așa cum ați făcut în exercițiile anterioare. În continuare, trebuie să vă concentrați asupra respirației, inspirați - expirați. Pe măsură ce inspirați, imaginați-vă cum energia pură provenită din spațiu umple bila chakrei, extinzând-o și, pe măsură ce expirați, ea lasă chakra înapoi în spațiu.

Timpul de finalizare a exercițiului este de până la minute.

viziune slabă minus 3

Este indicat să vizualizați vizualizați sau să simțiți senzațiile, să respirați nu cu nasul, ci cu centrul energetic. Exerciții similare sunt adesea găsite pe rețea într-o singură formă, adică ca un instrument independent pentru dezvoltarea și activarea chakrelor selectate.

  1. Zări pentru a restabili vederea
  2. - наконец спросил Кеплер.
  3. Refacerea glaucomului vizual
  4. Viziune de mijloc

Ne oferim să o realizăm în combinație cu alte exerciții din această etapă, pentru a obține un efect mai rapid și mai armonios. Pregătește-te pentru practică, stă confortabil, relaxează-te, alungă gânduri inutile. Frecați-vă palmele între ele și răspândiți-le încet, simțind rezistența de energie între ele, creând o bilă de energie.

De ceva timp, concentrează-te asupra respirației, imaginându-ți cum îți iei energia din spațiul înconjurător în timp ce inhalezi și când expiră, o umpli cu o minge între palmele oftalmolog Dementyev până te simți plin.

Apoi, trebuie să faceți palmele un triunghi degetele se ating, palmele între ele și așezați-le în zona dintre sprâncene, astfel încât chakra celui de-al treilea ochi să fie baza sa.

Faceți la fel, formarea unei bile de energie între palme, folosiți-vă respirația. Cu diferența că în acest caz energizezi și condensezi chakra chak.

Luați o poză pentru practică, relaxați-vă, alungați gânduri inutile.

Terapia Yoga Pentru Restaurarea Vederii

Simți și vizualizează zona dintre sprâncene. Apoi, folosind degetele mâinii drepte și fără a atinge zona dintre sprâncene, faceți o mișcare de măturare, ca și cum ați îndepărta vălul din chakră sau a scoate mufa de energie.

Exercițiile fizice pot fi diversificate printr-un număr mare de opțiuni, care vă vor spune imaginația. Iată unul dintre ele - apăsați ferm cu degetele pe zona dintre sprâncene și țineți-vă mâna astfel un timp, imaginându-vă că simțiți un obstacol sau un blocaj în chakra. Apoi, lent, foarte lent eliberați presiunea și îndepărtați mâna de pe frunte, în timp ce vă imaginați cum obstacolul dispare, sau extrageți un clip imaginar.

Exercițiul 4. Veți avea nevoie de o sursă de lumină de exemplu, soarele sau o lampă luminoasă și o foaie albă de hârtie. Foaia este așezată chiar în fața ochilor, ca o mască.

viziune sau dioptrii

Prin ea trebuie să contemplați o lumină strălucitoare, încercând să creați un câmp de lumină albă uniformă în fața ochilor. După un timp de o asemenea contemplare, ochii încep să observe pete sau scântei strălucitoare, se concentrează asupra lor.

Trebuie să te uiți fără să te încordezi, cu un aspect absent. Timpul estimat de plumb este de minute. Este recomandat să luați soarele pentru o sursă de lumină. O altă variantă a exercițiului este să privești cerul în timpul zilei. Privirea este risipită. Observați pete luminoase sau sclipiri de lumină care vor clipi în fața ochilor.

Practici de energie respiratorie Tratatele de yoga descriu multe exerciții de respirație utile care nu sunt egale în eficacitate.

Bine ați venit la Scribd!

Exercițiile de respirație sunt, în general, o practică foarte puternică și utile pentru auto-dezvoltare. În această etapă, se vor da două exerciții, a căror implementare regulată poate avea un efect puternic în cel mai scurt timp posibil, folosindu-le chiar ca practică independentă.

Ele contribuie la umplerea puternică a corpului cu energie și reîncărcare, de aceea este indezirabil să le efectuezi chiar înainte de culcare. Exercițiul 1 a.

Stai comod, coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă. Cea mai corectă va fi exercitați trataka pentru vedere lotusului. Relaxați-vă, tonificați-vă pentru a exersa. Respirați câteva respirații calme și adânci. Apoi începeți să respirați ritmic. Respirați cel mai adânc respirat secunde în trei și imediat cea mai profundă respirație, de asemenea rapid secunde în 4.

Un detaliu important - atunci când inspirați, încercați mai întâi să umpleți stomacul cu aer, apoi pieptul. Pe măsură ce expiri în ordine inversă. Puteți lua o expirație rapidă regulată dacă este dificil să respirați după cum este exercitați trataka pentru vedere, dar este recomandabil să faceți acest lucru în acest fel - mai întâi stomacul este umplut cu aer, apoi pieptul.

vindecare restaurarea vederii

O astfel de inhalare și expirație sunt considerate într-un ciclu. Nu trebuie să existe pauze între cicluri, precum și între inspirații și exhalații. Inhalare ascuțită - expiră, inspiră - expiră. Creează aceste respirații