Fructe și legume care îmbunătățesc vederea. Ce alimente vor ajuta la restabilirea vederii


și de ce vederea se deteriorează

Legumele cu frunze verzi — sunt resurse importante fructe și legume care îmbunătățesc vederea luteină şi zeaxantină, antioxidanţi despre care studiile au demonstrat că pot reduce riscul de dezvoltare a degenerescenţei maculare şi a cataractei. Ouăle —gălbenuşul, în special, deţine surse bogate de antixidanţi şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare specifice bătrâneţii.

Citricele şi fructele mov afine, mure, coacăze, prune etc.

De ce trebuie sa mancam fructe si legume?

Migdalele — sunt pline de vitamina E, care încetineşte procesul de îmbătrânire, inclusiv pe cel de degenerescenţă maculară. Un pumn de migdale pe zi asigură cam jumătate din doza zilnică recomandată de vitamina E. Peştele gras — cum sunt tonul, somonul, macroul sau anşoa, este bogat în acizi graşi esenţiali polisaturaţi ce includ acizi graşi DHA acid docosahexanoicEPA acid eicosapentanoic şi ALA acid alfa-linoleicacizi ce sunt vitali pentru a ne păstra sănătatea în general, şi în special ne protejează vederea.

Lista de vitamine pentru ochi

Un studiu realizat de oamenii de ştiinţă americani arată că persoanele care consumă rar peşte gras oceanic se confruntă frecvent cu sindromul de ochi uscat şi prezintă deseori tulburări de vedere. Tags: alimente antioxidanti cataracta ochi uscat protectie vedere Paula Rotaru A debutat în presa de sănătate în anulîn redacția Farmacia Ta.

Doi ani mai târziu intră în echipa Ce se întâmplă, Doctore?

paralimpicii pentru vedere

A scris peste 5. Ține legătura cu medici din toate specialitățile și vă aduce zilnic

cum să refaci miopia acasă