Îmbunătățirea vederii vitamine alimente. Generalitati


February 14, Aproximativ 25 de milioane de oameni din întreaga lume sunt afectați de cataractă și degenerescență maculară, care sunt principalele cauze de pierdere a vederii în cazul persoanelor peste 55 de ani.

îmbunătățirea vederii vitamine alimente

Aceste boli apar odată cu îmbătrânirea organismului. Studiile realizate în ultimii ani au dovedit faptul că o alimentație sănătoasă ajută la menținerea unei vederi bune.

Aboneazト・te la noutトκ嬖

Alimentele bogate în luteină și zeaxantină doi antioxidanți care ajută la menținerea și îmbunătățirea vederii fac minuni pentru ochi. Printre alimentele care trebuie incluse în dieta zilnică pentru a ne îmbunătăți vederea sau a o menține la parametrii optimi sunt următoarele: Varză Varza este bogată în betacaroten benefic pentru vedereluteină și îmbunătățirea vederii vitamine alimente.

Cercetatorii au demonstrat faptul ca anumite alimente pot contribui la imbunatatirea vederii, stopand semnele imbatranirii ochiului si pastrand sanatatea acestuia. Consumarea unei cantitati mari de fructe si legume ajuta la mentinerea ochilor in stare buna de functionare si la imbunatatirea vederii. Ati auzit desigur ca vitamina A care se afla din belsug in morcovi ajuta la imbunatatirea vederii pe timpul noptii. Alte fructe si legume ajuta la prevenirea unor boli des intalnite la varsta a 2-a, si anume: cataracta si degenerescenta maculara. Ce alimente sunt indicate pentru imbunatatirea vederii?

Acești antioxidanți luptă atât pentru îmbunătățirea vederii, cât și pentru prevenirea cancerului. Varza este alimentul de top pentru ochi sănătoși.

îmbunătățirea vederii vitamine alimente

O puteți folosi în salate, smoothie-uri sau în sucuri de fructe. Porumb Porumbul conține o cantitate importantă de luteină și zeaxantină.

îmbunătățirea vederii vitamine alimente

Nu se bilă și viziune la nivelul verzei, dar este îndeaproape în clasament. Dacă este fiert, își îmbunătățește calitățile benefice pentru ochi. Spanac Spanacul la fel ca și alte legume cu frunze verzi este bogat în cei doi antioxidanți menționați anterior.

Îl puteți mânca în salate, adăugat îmbunătățirea vederii vitamine alimente un sandwich sau să preparați suc natural din el.

Ce vitamine trebuie sa asimilezi pentru o vedere buna?

Dacă este gătit, luteina este absorbită mai ușor de organism. Acest lucru a fost dovedit de studii realizate în acest sens. Broccoli Broccoli conține betacaroten, luteină, zeaxantină, vitamina C. Toate acestea ajută la menținerea unei vederi bune. Broccoli poate fi adăugat la smoothie-uri, gătit sub formă de supă cremă sau cu paste. Ouă Ouăle sunt bogate în luteină și proteine.

îmbunătățirea vederii vitamine alimente

Pe lângă faptul că ajută la îmbunătățirea vederii, ouăle sunt o sursă foarte importantă de energie, de aceea este recomandat să fie mâncate dimineața, la micul dejun. Portocale Portocalele conțin o cantitate mare de vitamina C care ajută ochii să refacă producția antioxidanților benefici pentru vedere.

Cereale Cerealele ajută la prevenirea apariției degenerescenței maculare datorită fibrelor pe care le conțin. Nuci Nucile de toate felurile sunt bogate în omega 3, grăsimi benefice pentru organism și vitamina E, acestea ajutând la atingerea unei vederi bune și menținerea unor ochi sănătoși.

Sus Studiile de specialitate au descoperit ca vitamina C, vitamina E, beta carotenul si zincul participa activ la prevenirea degenerarii maculare, o afectiune vizuala specifica inaintarii in varsta. Alti doi nutrienti, luteina si zeaxantina, au fost asociati in cadrul demersurilor stiintifice cu un risc scazut de degenerare maculara si cataracta. Un studiu efectuat de Universitatea Tufts pe un esantion de 1.